Napalm Death Hungary

Közös koncert az Entombeddel, 1994 nyarán....

....és eddig sehol nem publikált fotók!

2020. április 16. - CsigaÚr

plakat.jpg

1994 júniusában ismét a budapesti Petőfi Csarnokban lépett fel a Napalm Death. Az előzenekar a svéd death metal banda, az Entombed volt. Mostani bejegyzésünkben található két korabeli újság cikk, az eredeti szórólap és jegy, valamint eddig publikálatlan fotók is! 

94-ben töltöttem a hetedik életévemet, így sajnos esélyem se volt ott lenni ezen a fantasztikus "Rock Nyár" nevű rendezvényen. Mondjuk ki őszintén, akkoriban fingom se volt a Napalm Deathről  és az adott szubkultúráról, zenei stílusról sem. A koncertjegyeket már láttam párszor, de a lenti fotókat még egyszer sem. Ezeket dr.Slayer ( ex-Human Error, ex-Blackmail és a többi) kincsként őrzi egy fotóalbumba, azzal a szöveggel adta oda, hogy ;

"kurvára vigyázz rá faszikám!"

Természetesen ezt mondania se kellett volna, megfogni alig mertem a fényképalbumot. Nagyon jó érzés volt nézegetni az eredeti papírképeket, a digitális változatot is átpörgettem százszor. Amíg ez másnak  nosztalgia, nekem az újdonság erejével bíró történelem. 

Szóval a jegyek: 

Az egyik koncertjegyet és a plakátot a méltán híres ( :D ) Kill With Hate zenekar énekesétől, Gyémánt Krisztiántól, a másik belépőt pedig Káger Balázstól ( Neverheard Distro ) míg a majdnem teljesen dedikáltat Molnár " Momo" Zoltántól kaptam. Ezúton is köszönöm szépen, hogy segítettek! 

jegy.jpg

napalm_death_jegy_1994.jpg

momoka.jpg

 

Már régóta érik a dolog, hogy korabeli koncertek felvételeit és fényképeit közkinccsé tesszük ( nem csak Napalm Death, lesz még más is, máshol! ). Az anyagokat  dr.Slayer adja, mi pedig a háttérmunkát csináljuk majd. Ez (is) adta az ötletet ehhez a bloghoz is. Ahogy fentebb is említettem -de ha kell akkor sokszor elmondom, hiszen ez egy kurva nagy dolog szerintem - hogy Sly-nak köszönhetően hozzájutottam pár fekete-fehér papírfotóhoz, amit most nyilvánosságra is hozok/hozunk. A képeket a koncert után ( hangsúlyozom 1994-ről beszélünk, ahogy ez már leeshetett a cikkből...)  sikerült megszereznie egy román újságírótól, nagy nehézségek árán. Doki nem szarozott, kölcsönadta, beszkenneltem és lám , Te is megnézheted! 

A nosztalgiához hozzátartozik még kettő újságcikk is, íme: 

Kurír, 1994 június

kurir1994.png

Magyar Nemzet, 1994 május

magyar_nemzet.jpg

 

Jöjjön akkor, aminek jönnie kell! Eredeti fotók 1994-ből, dr.Slayernek köszönhetően ( mekkora király az 1-es villamos a háttérben?! ) ! 

 Ha felhasználnád a képeket, azért előtte dobj egy üzenetet ( csigagrind@gmail.com)  .... Köszi! :)

Videót sajnos nem találtam a budapesti koncertről, de valami ilyesmi hangulatot kell elképzelnie annak, aki nem volt jelen: 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napalmdeathhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr4115601206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása