Napalm Death Hungary

Gyerekbarát grindcore koncert a Dürer Kertben

2020. április 23. - CsigaÚr

flyer.jpg

Valahol azért bíztam benne, hogy egyszer majd a kedvenc szórakozóhelyemen is láthatom a kedvenc zenekarom koncertjét. Szerencsére 2018 márciusában ez is elérkezett, hiszen a hónap legelső napján a Dürer Kertben adott egy kurva jó bulit a Napalm Death! 

Vannak olyan napok,amikor teljesen felesleges hazamenni a Dürerből.... Természetesen nem lehet ott maradni/aludni (sajnos), de nagyon sokszor megérné. Előző este még Pete Sandoval nevével jelzett Terrorizer nyomta a grindcore klasszikusokat (a Nile az valami hihetetlen lapos volt utánuk), másnap pedig a Napalm Death volt a deszkákon, ugyanott. A Dürer Kert nagytermében.Roppant jó hétköznapi hétvégét hozott tető alá a Phoenix Music! Kedvenc helyem, kedvenc zenekarom, nem lesz szar a buli! Nem is volt az. Kurva sok ember, emlékeim szerint majdnem tele is volt a ház. Már az első másodpercektől ment a mozgás a színpad előtt , remek volt, na! 

Elvétve lehet látni gyerekeket is koncerteken, de itthoni Napalm Death-en ez még nem annyira "divat".  Hogy ez jó-e vagy sem, azt mindenki döntse el. Engem nem zavar, legalább megtudják, hogy mi a jó. Valószínűleg az a két kis srác, aki ott volt ezen a bulin, már megtudták, hogy mi fán teremnek a grind / death metal klasszikusok. Azért Barney arcán egyszer fel lehetett fedezni, egy mi a fasz van?! nézést, de semmi több. A srácok szörföltek, tomboltak. Mint mindenki. Ahogy kell. Csak így tovább fiúk! 

Réti Zsolt képei ( Rockstation

David Bodnar Photography képek

Nagyon szerettem ezt az estét. Itt sikerült aláíratni a zenekartagokkal az alkarom, amit másnap már véstünk is a bőröm alá a LaMagra Tattoo szalonban. Innen is köszönet Jakab Zolinak ( Phoenix Music ) és Veres Gábornak a hatalmas segítséget, maradandó élmény! :)

 tetovalas.jpg

Szereztem kétféle pengetőt Shane Embury-től, az egyikért mondjuk egy Bacardi kólát kellett fizetnem az egyik kedves cimborámnak, de totál megérte! :)

Ha már a karomat aláírattam , nem hagyhattam ki a koncert plakátját sem, ami azóta a nappalink falát díszíti. Szerintem csodálatos látvány! Főleg, ha egyszer kint lesz az összes.... :)

plakat.jpg

Na, meg ahogy többször is említettem, kedvenc helyemen lépett fel a kedvenc zenekarom! Szerintem ennél nem kell több! Azzal a mondattal fejezném be ezt a kis megemlékezést, amivel Mindenholottlévő Chino is lezárta a beszámolóját

"Ezek a csókák ha holnap jönnének, én tutira újból megnézném őket megint. Belőlük valahogy sosem elég"

Megjegyzés:

2013-ban a Lock Up adott egy kurva jó koncertet a Dürer Kertben, szóval Shane Embury-nek nem volt ismeretlen a hely.

lockup.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://napalmdeathhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr4815624138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása