Napalm Death Hungary

15 éves a The Code is red...Long live the Code !

2020. április 25. - CsigaÚr

71a2lecjaml_sl1050.jpg

2005 április 25-én , azaz napra pontosan 15 évvel ezelőtt jelent meg a tizenegyedik albuma a zenekarnak. A The Code is red... Long live The Code - számomra ugyan nem tartozik a favoritok közé- de természetesen megtalálható a gyűjteményemben, több verzióban is. Ahogy kell. 

A lemezen egyébként olyan arcokkal működnek közre, mint Jamey Jasta ( Hatebreed), Jello Biafra ( Dead Kennedys) és Jeff Walker ( Carcass ).

A vinyl ( 1000 darabra limitált, kézzel sorszámozott 0042/1000, Barney által dedikálva) 

A cd verziók ( a digipack is Barney által dedikált) 

És végül egyben a pakk:

img_20200422_173456.jpg

A vinyl verzióhoz van egy számomra kedves kis sztori. A lemezt a Cd pincében találtam, de akkor valami ok folytán nem volt rá pénzem. Kölcsönkérni nem akartam senkitől, így hátrébb dugtam, nehogy megtalálja valaki. Majd fizetéskor visszamegyek és jól megveszem.Gondoltam én. Teltek a napok, eljött a fizetés, első utam rögtön a Cd Pincébe vezetett. Turkálom a lemezeket, a kiszemelt Napalm Death sehol. SEHOL. Megkérdeztem, elvitték. A kurva életbe....Na mindegy. Elfogadtam. Jött a július, elindultunk Pécsre a Malomvölgybe, itt az idei Rockmaraton! Mivel itt fellépett a banda, magammal vittem a digipack cd-t, dedikálás gyanánt. Eljött a koncert napja, beállok a sorba-ahol csak Barney volt jelen a tagok közül- és vártam, hogy én legyek a következő. Majd, most figyelj! Majd a barátaim közölték, hogy boldog születésnapot ( volt még addig egy hónap) és a kezembe nyomták a VINYL-t , amit a Cd Pincében kinéztem!! Ők vették meg és ez volt a tervük is. Hihetetlen boldog voltam és már nyomtam is Barney kezei közé, hogy akkor ezt tessék itt dedikálni kérem szépen!  

Ennyi az én kis sztorim, a 15 éves The Code is Red...Long live the Code lemezzel! Hallgassuk is meg: 

A bejegyzés trackback címe:

https://napalmdeathhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr1415632450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása