Napalm Death Hungary

Az utolsó magyar koncertje Mitch Harrisnek

2020. június 08. - CsigaÚr

 0223napa02fl.jpg

Idén hat éve, hogy Mitch Harris nélkül folytatódik a Napalm Death története. Hivatalosan még mindig a zenekar tagja, de a koncerteken már John Cooke van a gitároknál. Mitch kiválása előtt szerencsére még láthattuk őt magyar színpadon, méghozzá a Barba Negra Music Clubban.

Ahogy az Exploitedes cikkben is említettem, akkoriban a Hatebreed társaságában zajlott a turné, amin nem a Napalm Death volt a főzenekar.....Persze, értem a miértjét, de kicsit bosszant is a dolog.... Teszem hozzá, hogy teljesen feleslegesen :D 

Viszont a mai napig nem tudom feldolgozni, hogy olyan halk volt a koncert, mint a picsa. Természetesen az első sorban voltam drága barátaimmal, de simán értettük egymás szavát, ami ugye elég elkeserítő dolog a kordonnál állva....Persze, fasznak pofázunk, főleg ha a kedvenc zenekarom játszik, de dühöngeni csak kell, nem?! :D 

Fotók: Réti Zsolt/Rockstation Magazin

Az este egyébként nagyot ment nálam, sikerült fotót készítenem az összes taggal. Sőt, Mitch Harris-től kértem egy pengetőt is, hátha kapok.... Kaptam. Nagyon rendes volt a fickó! Azóta is a Szentélyem (itt csak a Napalm Death cuccokat tárolom ) ékes darabja. 

Ez az év különösen jó volt, hiszen láthattam őket Budapesten, Pozsonyban és Münchenben is. Szerettem. 

1.jpg

11.jpg

111.jpg

1111.jpg

11111.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://napalmdeathhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr6615751530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása