Napalm Death Hungary

Tizenhárom éve folyamatos a világ kiirtása...

2020. október 08. - Napalm Death Hungary

csigaaaaaaahun.jpg

Legalábbis ami az Insect Warfare első és eddig egyetlen egy teljes albumát jelenti. 2007-ben a mai napon jelent meg a World Extermination, ami a kétezres évek egyik legkiemelkedőbb lemeze lett. 

Misem bizonyítja jobban, hogy konkrétan alig-alig lehetett hozzájutni egy időben. Ha pedig megtaláltad, horror áron akarták továbbadni. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy megvan a World Extermination CD-n, amit egy barátomtól kaptam ajándékba. Gyűjteményem ékes darabja, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a 2016-os Obscene Extreme Fesztiválnak köszönhetően végre élőben is láthattam a zenekart. A mai napig az egyik kedvenc koncertem - pedig kurva sok bulin voltam már- mindig szívesen nézem vissza az OEF-es videókat. 

fb_img_1602176300958.jpg

Nem maradhat el a Napalm Death-es vonatkozás sem.... Abban az évben fellépett a Brujeria és a Lock Up is. Na meg persze szót kell ejteni a Napalm Death / Insect Warfare split lemezről is!  ( Ami egyébként nagy vágyam, hogy beszerezzem, de még sose jutottam el odáig... ).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napalmdeathhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr4216232420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása