Napalm Death Hungary

Lemezbörzék hiányában maradnak az internetes vásárlások....

2020. május 27. - CsigaÚr

csigaaaaaaahun.jpg

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én kifejezetten szeretek lemezbörzékre járni. Van egy különös hangulata, amikor turkálsz a jobbnál jobb lemezek között. Az meg nagyon király dolog, ha a kezeid közé akad egy olyan cucc,amit mondjuk régóta keresel és nem is számítasz rá, hogy esetleg itt megtalálod....

Ilyen volt például ez a kislemez is: raretracks.jpg

Sokáig szemeztem már vele különféle oldalakon, de valamiért soha nem rendeltem meg. Aztán az egyik Düreres lemezbörzén sikerült hozzájutnom. Azóta a Szentély egyik ékes darabja! 

De mivel most nincs börze, marad az internetes vásárlás ( kivétel ez alól a legutóbbi Wave lemezboltos látogatásom ) .Bevallom, annyira nem szeretem ezeket a webshopos baszakodásokat, pedig (szerencsére) még soha nem futottam bele szar termékbe. 

Van egy weboldal, ahol tök jó cuccok vannak fent. Mondjuk azt nem mondanám, hogy korrekt árak, mert a mostani vásárlás is közel 16.000 forint volt..... Ezeket viszont a kedves feleségemnek köszönhetem, ő erőszakoskodott, hogy nyugodtan rendeljem meg.....Az Utopia Banished és az Enemy of The Music Business lemezekről van szó. Beadtam a derekam. Kénytelen voltam. ERŐSZAKOSKODOTT! :D 

Ilyenkor viszont megint előjön az az érzés, amikor még kazettákat cserélgettünk egymással postai úton. Kurva jó korszak volt! Most is ugyanúgy várom a futárt/postást , hogy mikor hozza meg a csomagom. Jönnek az sms-ek, emailok, a kézbesítés folyamatáról. Így már azért sokkal könnyebb az élet.  De azért hiányoznak a lemezbörzék. 

ujlemezek.jpg

Azért jól néznek ki ezek a lemezek a cd és kazettaverziók mellett ! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://napalmdeathhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr3015719956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása