Napalm Death Hungary

Születésnapos az Inside the Torn Apart!

2020. június 03. - CsigaÚr

inside1.jpg

A hetedik lemezzel lassan el is érkezünk a kiadóváltáshoz, de az Inside the Torn Apart még az Earache szárnyai alatt jelent meg. Ahogy nemrégiben ebben a cikkben megemlítettem, nem tartozik a kedvenc lemezeim közé. Igazából itt kezdi el elveszíteni azt az őserőt a zenekar, ami miatt az lett, ami. 

Hangsúlyozom, ez az én szerény véleményem. Az is benne van a pakliban, ha ezzel a lemezzel ismertem volna meg őket - a Harmony Corruption helyett- akkor lehet, hogy hagyom a francba. De ez nem így történt és hát mégis csak #avilaglegjobbzenekaraanapalmdeath. Így természetesen ott figyel a Szentélyben a cd és a kazetta verzió is. Érdekesség gyanánt, van egy remek kis sztorim a cd verzióval kapcsolatban. Ahogy látjátok a képen, ez egy boxset része. Ez a cucc egyenesen San Franciscóból érkezett. Van egy Marci nevű ismerősöm, akinek a Metallica olyan, mint nekem a Napalm Death. Épp kint volt valami Metallica bulin és onnan hozta nekem. Kilométer hiányban nem szenved a cucc, az biztos. 

insidethetornapart.jpg

(Bocs, a képet kaputelefonnal lőttem a víz alatt... :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://napalmdeathhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr3515738088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása