Napalm Death Hungary

Harminc éve volt az első magyar Carcass koncert!

Nézzetek korabeli koncertfotókat a buliról.

2020. május 08. - CsigaÚr

carcasslyuk.jpg

Egész pontosan két hónap és tizennégy nap múlva lesz a kerek évforduló. A Fekete Lyuk azon helyek egyike, ahol soha de soha nem jártam és sajnos már nem is fogok. Konkrétan amikor ez a koncert volt, akkor épp a harmadik évem felé döcögtem, a hely is bezárt már, totál bukó sztori.

Állítólag nem nagyon volt agyonreklámozva ez a koncert,így egyesek szerint, százan, ha voltak rajta. De lehet az is közrejátszott, hogy Alice Cooper koncertezett a BS-ben, szintén azon az estén. Bár, ha magamból indulok ki, akkor természetesen a Carcass mellett döntöttem volna, még ma is. Mondom ezt 2020-ban, amikor az ember segge alá van tolva napi 3-4 koncert..... De lehet, hogy ez '90-ben nem volt olyan egyszerű eldönteni, sőt biztos, hogy nem.... 

carcassjegy2.jpg

carcassjegy.jpg

Balatoni István dedikált jegye

Nagyon irigylem azokat az embereket, akik láthatták a bandát harminc évvel ezelőtt. A Symphonies of Sickness és a Reek of Putrefaction a mai napig a kedvenceim közé tartoznak, ha a Carcass-ról van szó. Ahogy fentebb említettem, nem voltam jelen ezen a koncerten, így én se tudok hozzáfűzni semmit sem. Beszéljenek inkább a képek!

Carcass/Atrocity a Fekete Lyuk színpadán 1990.július 22.-én

 

Szerencsére azért a második magyar koncerten már ott voltam (2008. Sziget Fesztivál) és Bécsben is sikerült elcsípni őket 2015-ben. A borítókép Vizi Ákos saját gyűjteményéből való.

Ha szeretnéd felhasználni a képeket, dobj egy üzenetet nekünk az Impresszumban feltüntetett elérhetőségeink egyikén! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napalmdeathhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr8815671840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázs Kálmán 2020.05.26. 19:16:06

Helló! Mi ott voltunk a Lyukban, emlékszem, hogy a közönség teljesen lesokkolódott, mindenki állt és csak nézett ki a fejéből. Közel se mertek menni a színpadhoz, nemhogy pogozni vagy valami. Sok punk/alter/stb. arc egyszerűen nem értette mit lát és hall. Bevallom, én bár már ismertem a zenéjüket, de annyira nem voltam exhibicionista, hogy a távolságtartó közönség közül előlépjek és vaduljak, elég hülyén vette volna ki magát. Nem állítom, hogy ne lett volna pár ember, aki beindult volna (lehet, hogy volt), de az általános emlékezetemben ez a buli eléggé cringe-ként vonult be, mármint a "nagyérdemű" részéről. A Carcass király volt, bár nem tűntek külösen lelkesültnek. A többi bandára nem emlékszem, bár akkor nem is miattuk mentünk.
Kösz, hogy megemlítetted ezt a bulit, most rohadt öregnek érzem magam! :-)

CsigaÚr 2020.05.26. 20:22:29

@Balázs Kálmán: Hello! Köszi, ezt a kis írást! Kirakom a FB oldalra, ha megengeded! :)
süti beállítások módosítása